joi, 17 ianuarie 2013

Jenant sau Jenat?


Autor: Motănel

Salutare, pisicherilor! Sunt iarasi eu, acelasi mereu. Nu, linistiti-va, nu am de gand sa o ard aiurea in rime, chiar daca l-am comemorat recent pe Eminescu. Chiar, mai stie cineva cine a fost Eminescu?
Am inceput sa descopar schimbari majore pe la lume. Da... unii divorteaza, altii se cupleaza. Poveste clasica, stiu. Dar se intampla la nivel inalt, bai! Adica cine ar fi crezut ca zana zanelor si copia lui Elvis din Romania se vor desparti, iar Daniela Crudu va renunta la televiziune (si „parasutism”) pentru iubitul ei, Nila? Lumea asta se intoarce cu fundul in sus, va zic eu!
Si daca tot am ajuns la categoria „rasturnari de situatie”, ce e cu noua moda la fete, pe Facebook? Se cracesc pe pereti, pe usi, pe tocuri, pe geamuri, ca sa arate ca ce? Ca pot face spagatul pe orizontala? Ca sunt elastice si pot exersa pozitii noi cu iubitii virili, dar generosi? Imi cer scuze daca nu inteleg eu arta fotografica, insa nu cred ca e arta ce fac ele...
In curand, urmeaza noi teorii despre sfarsitul lumii. Lumea asta devine plictisitoare, se sfarseste de prea multe ori. Cand termina fizicienii aia elvetieni cu marea lor masinarie de recreere a Big-Bang-ului? Ar fi ceva sa facem Big-Bang cu tot cu ea, nu? Sa vezi atunci sfarsitul lumii!
Am auzit ca domnii guvernanti umbla dupa tancii de 9 ani sa le afle veniturile, ca doar-doar or cotiza si aia mici la bugetul de stat. Foarte fain am ajuns, nu degeaba se muta actorii din Franta. Daca o sa mai copiem mult Franta, s-ar putea sa ne trezim si noi invadati de marocani ori alte populatii migratoare si sa ne vedem nevoiti sa ne mutam in Rusia. Si in Rusia e frig rau, bai!
Chiar, ati vazut si voi ceata de zilele trecute? Parca veneau extraterestrii, nenica! Nu vedeai la nici 10m in fata. Daca ar fi coborat o nava de extraterestri ar fi putut fura linistiti un bloc intreg fara sa ii observe nimeni lipsa. A fost atat de ceata incat nu mai vedeam nici masinile venind cu viteza catre mine. Dar lasa, domnii soferi se grabesc mereu, nu e vina mea ca nu adapteaza viteza la conditiile de drum.
Aparent, pe domnii soferi ar trebui sa ii opreasca politistii. Dar politistii sunt ocupati. Da, cand nu amendeaza pietonii si cersetorii, isi violeaza si isi bat colegele. Si uite asa si-a dat cineva seama ca femeia in Romania e discriminata. Adica... helaaau, treaba asta se tot spune de ani de zile, voi acum v-ati dat seama? Dar tot e bine, macar asa mai ajung si unii pe la psiholog, cica...
Da dom’le, astea sunt stirile de inceput de an. Al naibii an! In doua saptamani a innebunit lumea. Sunt curios ce urmeaza. Pana atunci, ma duc sa imi iau popcorn si niste ochelari 3D, ca nu as vrea sa pierd nicio scena, e mult prea interesant. Pana atunci, ziceti voi: sunt eu jenant? Sau jenat? Ca eu nu stiu ce sa mai zic...

///otanel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu