vineri, 17 august 2012

Misterul ( I )

- PREVIEW -

Eu sunt o fată ca oricare alta . O fată obişnuită din minunatul oraş New York .Mă numesc Christine Marshall şi am 16 ani. Locuiesc într-o casă mare , alături de tatăl şi sora mea. Mama ... Mama mea ne-a părăsit , pe mine şi pe Chloe , sora mea , când eu aveam doar 4 ani iar ea 5 . Am trecut foarte greu peste asta ... Nu e uşor să trăieşti fără mamă . Dar , l-am avut pe tata mereu alături
 .

La şcoală mă descurc , am mulţi prieteni. Nu sunt egoistă sau fiţoasă , ci doar puţin timidă. Prietena mea cea mai bună este Mara . O fată înaltă , cu părul lung , blond , cu o personalitate puternică . Este prietenoasă şi cateodată supărăcioasă. Dar , nu ştiu ce m-aş face fără ea . Mereu îmi ridică moralul , mereu mă sprijină şi mereu îmi este alături , ca de altfel şi tata şi Chloe.
Dar , de câteva zile am un sentiment ciudat . Un sentiment cum că mama s-ar întoarce. Ar vrea să vină dar ceva o ţine departe de noi.
Sentimentul acesta îmi spune ceva , cum că ... mama a trebuit să plece atunci , când ne-a părăsit. Dar , nu prea îi dau importanţă vocii mele din cap care îmi tot spune că mama vrea să vină la noi, să fim din nou o familie fericită. Că îi este dor de noi ...
Însă , eu nu prea cred asta. Dacă ne-ar iubi aşa de mult , de ce a plecat atunci când eu şi sora mea eram foarte mici ? Sau , poate a fost nevoită să plece de lângă noi ? 

3 comentarii:

  1. Geniala povestea :D astept cu nerabdare continuarea si ma bucur ca ai acceptat colaborarea >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm interesant, toate chestiile astea sunt cu dus si intors:)

    RăspundețiȘtergere